februari 25

Jag blir chockad…

0  comments

Jag blir chockad när vi i äldreomsorgen blir anklagade av oppositionen för att vi går plus. Det verkar helt otroligt för mig i en tid där mängder av kommuner i Sverige skär ner och sparar på allt de kan. Detta samtidigt som vi istället kan genomföra satsningar på kvalité, fika, promenader och förebyggande hälsa. Man tar sig för pannan. ????????????


Tags

äldreomsorg


You may also like

Kalmar visar styrkan – omsorgen går mot överskott

Kalmar visar styrkan – omsorgen går mot överskott

Låg personalomsättning lyfter Kalmar – satsningar ger tryggare omsorg

Låg personalomsättning lyfter Kalmar – satsningar ger tryggare omsorg
{"email":"Email address invalid","url":"Website address invalid","required":"Required field missing"}

Use this Bottom Section to Promote Your Offer

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim